Verzending

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

We doen er uiteraard alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk te versturen.
Een PostNL pakket, besteld op werkdagen vóór 16:00 uur worden dezelfde dag verzonden (mits op voorraad). Zodra uw pakket ons magazijn verlaat, ontvangt u hierover een e-mail. Heeft u de keuze gemaakt voor een pakket met track & trace code? Dan kunt u via deze weg het pakket volgen tot aan ontvangst. (note: PostNL heeft geen bezorging op zondag)

Moet ik de verzendkosten betalen?

Bestellingen binnen Nederland
Wanneer u een bestelling boven de €75,00 plaatst, betaalt u geen verzendkosten op de goedkoopst mogelijke verzendmethode. Plaatst u een bestelling onder de €75,00 euro? Dan kunt u kiezen uit verschillende verzendopties. Voor pakketpost bieden de volgende optie aan:

  • €7,95 pakketverzending tot 20 kg en maximale afmetingen van 100 x 70 x 58 cm

Let op: Producten met afmetingen groter dan bovenstaand opgegeven kunnen niet via reguliere pakketpost worden verstuurd. Dikwijls zullen deze met speciaal vervoer of pallet verzending worden verstuurd. Deze vervoerskosten zijn voor rekening klant. Uiteraard is er de mogelijkheid om deze producten af te halen in Waardenburg.

Bestellingen buiten Nederland
De verzendkosten voor een bestemming buiten Nederland kunnen afwijken en verschillen per locatie. Deze worden automatisch doorberekend in het bestelproces.

Voor welke verzendopties kan ik kiezen?

  • PostNL pakket

Wanneer u in de checkout kiest voor de verzendmethode ‘PostNL pakket’ wordt uw pakket afgeleverd door een bezorger van Post NL. Bij deze verzendmethode ontvangt u ook een track & trace code, waarmee u het pakket kunt volgen vanaf moment van verzending tot aan de levering. Deze track & trace code ontvangt u van ons vanaf moment dat het pakketje ons magazijn verlaat.

Bent u niet veel thuis? Laat dan het pakketje bezorgen bij een PostNL-locatie bij u in de buurt. U kunt zelf bepalen welke locatie bij u in de buurt de voorkeur heeft door in de checkout onder ‘verzendmethodes’ op ‘ophalen’ te klikken.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Wanneer u heeft gekozen voor onderstaande verzendmethodes ontvangt u een link waarmee u het pakket kan volgen. Zodra het PostNL pakket ons warehouse verlaat ontvangt u een e-mail met daarin een link, via deze link kunt u uw zending volgen.

Kan ik mijn adres wijzigen?

Helaas kan ons systeem geen wijzigingen meer aan orders aanbrengen zodra ze geplaatst zijn. We willen dan ook benadrukken om altijd goed te controleren of de juiste persoonlijke gegevens zijn ingevuld, voordat u uw bestelling definitief maakt.

Mijn pakket is nog niet geleverd, wat nu?

Het kan zijn dat uw pakket vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Wij adviseren daarom eerst om goed de track & trace code te bekijken. Hierin staat aangegeven wat de status is van de levering.

Levertijden tijdens feestdagen

Tijdens feestdagen is het bij PostNL & Zabo Home Wellness vaak drukker dan normaal. Ondanks deze drukte doen we er altijd alles aan om uw pakket zo snel mogelijk te verwerken. Houd er echter rekening mee dat uw bestelling eventueel wat later kan aankomen.